Visite, Visite, Visite - Reisverslag uit Hippach, Oostenrijk van Margret en Marco Rijk en Kossen - WaarBenJij.nu Visite, Visite, Visite - Reisverslag uit Hippach, Oostenrijk van Margret en Marco Rijk en Kossen - WaarBenJij.nu

Visite, Visite, Visite

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Margret en Marco

31 Januari 2010 | Oostenrijk, Hippach

Tijd om weer bij te werken wat er de afgelopen weken allemaal wel niet gebeurd is hier in het Zillertal. Peter-Jan en Arjen waren de tweede week van Januari hier op vakantie. Zoals in het vorige bericht al is aangegeven was dit voor mij een grote verrassing. Zelf hadden ze ook de week ervoor pas de plannen en de uiteindelijke boeking gemaakt. Zomaar stonden ze leuk naast me in de Yeti bar. Uiteindelijk wel een leuke week gehad, nog een middagje met de mannen geskied, samen uit eten geweest en we troffen elkaar geregeld in de apres ski. Dat beviel de mannen geloof ik ook wel, zelfs als ze naar Gerlos waren geweest kwamen ze bij ons apres skiën in de Yeti bar. Vrijdagavond moesten we natuurlijk ook nog naar de Ramba Zamba bar, om daar de live muziek te aanschouwen. Daarna zijn we nog even bij DJ Xavier (collega snowboardleraar) in Disco Treff wezen kijken, maar daar was het een aardig dooie boel. Nadat wij naar huis waren gegaan heeft Xavier ontslag genomen omdat er strijd ontstond tussen het barpersoneel en hem over het aanvragen van een nummer dat hij die nacht al 4 keer gedraaid had.

De laatste twee dagen dat PJ en Arjen hier waren was Margret er ook. Zondag kwam ze geheel zonder vertraging met het vliegtuig naar Innsbruck. Gelukkig kon ik de auto van mijn ouders waarmee PJ en Arjen op vakantie waren lenen zodat ik Margret aldaar kon ophalen. Maandag hadden we PJ en Arjen uitgenodigd om pasta te komen eten in Landhaus Daum. We hadden twee pannen overbeladen vol gekookt en dat bleek toch iets teveel van het goede. Daarnaast zijn ik en Margret ook nog uit eten geweest in de Zillertaler Weinstadl op zondag en in Sonnengartl op woensdagavond. Na een paar dagen moest Margret helaas weer naar huis op donderdag. Nu komt er een lange periode dat we elkaar moeilijk zullen kunnen zien. (er is nog niets geboekt of gepland) Op haar verjaardag (25 maart voor de duidelijkheid) vlieg ik richting Nederland, dan kan ik een paar dagen later met de auto terug naar hier om de drukke paasweken nog te werken en daarna met een volgeladen auto weer terug te keren naar Texel.

Lang ben ik echter niet alleen geweest hier, want 2 dagen na het vertrek van Margret waren Tineke, Ruud, Max en Mirte alweer in het Zillertal. Ook zij hadden op het laatste moment besloten toch op wintersport te gaan en snel nog in hetzelfde hotel geboekt als mijn ouders, die weer 1 dag later als hun aankwamen. Ondertussen is de familie Bakker alweer terug op Texel, meer over hun verblijf in mijn volgende bericht.

Zoals jullie zien zijn er ook 10 nieuwe foto’s bij dit bericht. Er zijn er zelfs nog meer, maar daarvoor moet je even op de onderstaande link kijken:

http://margretenmarco.mijnalbums.nl/

De nieuwe foto's staan in de map Oostenrijk. De foto’s spreken meestal voor zich, maar mochten jullie meer duidelijkheid hebben, kijk dan links naast de foto, daar staat een korte uitleg bij de foto.

Tot snel (misschien dus op 25 maart?),

Marco

  • 01 Februari 2010 - 13:27

    RTMM:

    Hoi Marco,
    Wij zijn weer thuis! We hebben allemaal verschrikkelijk genoten van onze wintersportvakantie! Max van de grote berg naar beneden en Mirte op haar oefenski's! Ruud en ik hebben ook genoten van de keren dat we met jouw aan het skien zij geweest! Bij thuiskomst gelijk over de haven gegaan, Moerbeek komt maandagavond klaar....
    Marco fijne tijd met MAPA en hopelijk veel cursisten! Groetjes, Ruud, Tineke, Max en Mirte

  • 01 Februari 2010 - 18:52

    Edo, Annette & Kids :

    Hoi Marco,

    Leuk om weer iets van je te lezen. Je bent inderdaad erg druk met familiebezoek! Wij moeten nog even geduld hebben want wij gaan vrijdag 5 maart a.s. weer richting Königsleiten. Zorg jij voor voldoende sneeuw en een lekker zonnetje? Dat zou mooi zijn!

    Tot snel en doe de groetjes aan pa & ma.

    Groetjes,

    Edo, Annette, Milou & Pjotr

  • 03 Februari 2010 - 11:27

    Arjen:

    Hoi Marco,

    Was me t weekje wel daar in Oostenrijk! Super ski-gebied op de Horberg. Hoop voor jullie wel dat er inmiddels flink wat NEUSCHNEE!! is gevallen, want de Harakiri deed z'n naam wel eer aan in de loop van de week.

    Hier in NL is t bepaald geen feest met t weer, dus prijs je gelukkig dat je nog een tijdje kan blijven!

    Nog bedankt voor de gastvrijheid, we spreken elkaar weer!

    groeten Arjen

  • 09 Februari 2010 - 20:10

    Ameranda:

    nu zal ik eens wat van mij laten horen zijn je ouders al weg? je zal het nu wel druk krijgen met de vac. het is op texel koud veder is hier niet veel nieuws ik weet nog wel een mop over sjans dat is ver brand maar ik mag van ans hier niet op schrijfen het beste en tot kijk hoo r en het is stil he zijn je ouders al weg maar op je werk krijg je het wel druk de vac.

  • 09 Februari 2010 - 20:10

    Ameranda:

    nu zal ik eens wat van mij laten horen zijn je ouders al weg? je zal het nu wel druk krijgen met de vac. het is op texel koud veder is hier niet veel nieuws ik weet nog wel een mop over sjans dat is ver brand maar ik mag van ans hier niet op schrijfen het beste en tot kijk hoo r en het is stil he zijn je ouders al weg maar op je werk krijg je het wel druk de vac.

  • 09 Februari 2010 - 20:14

    Ameranda :

    het ging niet heel maal goed nauw 2x telt lekker aan sorry daag

  • 11 Februari 2010 - 16:09

    Margret:

    dat is op zich al een mop; ik weet een mop maar ik mag het niet zeggen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Hippach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2010

Here comes the sun

12 Februari 2010

Het familiebezoek

31 Januari 2010

Visite, Visite, Visite

09 Januari 2010

En toen was er rust… of toch niet?

19 December 2009

Sau Kalt!!!
Margret en Marco

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 34132

Voorgaande reizen:

15 December 2008 - 20 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: