Het laatste nieuws - Reisverslag uit Hippach, Oostenrijk van Margret en Marco Rijk en Kossen - WaarBenJij.nu Het laatste nieuws - Reisverslag uit Hippach, Oostenrijk van Margret en Marco Rijk en Kossen - WaarBenJij.nu

Het laatste nieuws

Door: Margret

Blijf op de hoogte en volg Margret en Marco

01 April 2008 | Oostenrijk, Hippach

Het is weer de hoogste tijd om iets van ons te laten horen. De laatste weken is het door de Duitse Paasvakantie nog druk geweest en hadden we in de crèche dagen met 30 kinderen.

De week na Pasen was het alweer iets rustiger, dat was ook de week dat Ameranda in Gerlos op bezoek was. Margret kon een paar keer eerder weg om zo met Ameranda op stap te gaan, o.a. naar Mayrhofen en het Kristalmuseum in Wattens.

Voor Ameranda was het wel een wereldreis, de dag van aankomst werd het vliegtuig verwacht om half 5, dit werd uiteindelijk veel later. Die dag was het weer slecht en is het vliegtuig, nadat het een uur boven het vliegveld had gehangen, uitgeweken naar München. Vanaf daar is ze met de bus naar Innsbruck gebracht waar ze omstreeks 10 uur aankwam.

Toen nog met de auto naar Gerlos wat ook extra lang duurde omdat de Gerlospas wit en glad was. Iets voor 12 uur zijn we aangekomen bij Haus Fanny waar we ondertussen de eigenaresse uit bed moesten bellen voor de sleutel.

Dinsdags zijn we uit eten geweest in Königsleiten waar we de verjaardag van Margret gevierd hebben en dat allemaal met het gezellige optreden van Duo Montana ( www.duo-montana.at )
Margret wil iedereen bedanken die aan haar verjaardag gedacht heeft.

Sinds zaterdag woont Margret nu ook in Hippach bij Marco. Vrijdag was het voor Margret de laatste werkdag, er komen geen bussen van OAD meer aan wat betekent dat er geen werk en woonruimte meer is voor Margret. Zaterdag is de laatste bus richting Nederland vertokken, collega Marjolein is met die bus mee gegaan en is inmiddels dus weer lekker thuis.

Het seizoen is vrijdagavond afgesloten met een etentje van Michi’s schischule, met alle leraren en wij van de kidsclub. Ook Marco had die avond een gezellig etentje met Skischule Fankhauser in hotel Alpenblick. Maar het seizoen is nog niet over, deze week waren er toch nog een paar snowboard die Marco tot en met morgen van werk voorziet.

Margret heeft skiles gehad, soms was haar iets te spannend wou ze naar links een bocht maken ging ze naar rechts. Op dit moment loopt Margret als een oud vrouwtje, vanwege de spierpijn.

• 01 April 2008 - 15:02

Antonina:

yo margret, even nog je best doen op die lange latten en dan kan je weer naar nederland. gisteren prachtig warm mooi weer (eendenkukeltjesweer) vandaag iets minder maar de lente is begonnen hier hoor. (voor het geval je de sneeuw zat was dus).

• 01 April 2008 - 16:49

Corina:

Hai!
    Kaj is benieuwd naar de foto's van oma op de ski's en wanneer jullie terug komen???
    Corina

• 01 April 2008 - 17:31

Edo, Annette & Kids:

Lekker bij Castello gegeten met Margret's verjaardag? Nog maar een paar dagen, geniet ervan en dan zien we jullie weer!

Groetjes,

Edo, Annette, Milou & Pjotr

• 01 April 2008 - 18:14

Corrie.b :

hoi luitjes hier nog even een reactie van mij op de valreep dat wel ,maar ja nu kan het nog. maarre waar zijn de foto`s van margret op de skies?
    daar ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig naar.margret ik heb wel aan je verjaardag gedacht maar daar is het helaas bij gebleven sorry . hopelijk kan ik het goedmaken als je terug bent . groetjes corrie b

• 01 April 2008 - 20:11

Ameranda:

ik heb het gewelldig fijn gehad bij jully echt vac.weet nu wat wintersport is bedankt voor alles tot zaterdag

• 02 April 2008 - 12:03

Margriet En Cor:

Hallo jongelui,
    Nog steeds sneeuw daar bij jullie, kan je er nog van genieten Margret. Stijve spieren horen nu eenmaal bij het skieen,als je niet op de beenspieren geoefend hebt. Vandaar dat wij thuis af en toe zo raar staan te springen in de kamer. Maar het helpt beslist!!
    Nog veel plezier en tot zaterdag of zondag hier op Texel.

• 04 April 2008 - 05:55

Patty:

Sorry sorry, Margret ik ben je dus wel vergeten. Ik schaam me heel erg diep. Geniet van jullie laatste dagje, enne waar zijn de foto's van mijn vriendinnetje op de latten, heb ik daar alle maanden naar uitgekeken.
    een goede terugreis

• 12 Mei 2008 - 06:36

Bert:

Oké, het is nu even stil hier maar..... het is alweer bijna december. Nog maar 7 maanden. En dan kom ik elke dag weer even kijken of er iets is te lezen.

• 30 November 2008 - 15:07

Marco: