Vertrek over een week - Reisverslag uit Den Burg, Nederland van Margret en Marco Rijk en Kossen - WaarBenJij.nu Vertrek over een week - Reisverslag uit Den Burg, Nederland van Margret en Marco Rijk en Kossen - WaarBenJij.nu

Vertrek over een week

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Margret en Marco

08 December 2008 | Nederland, Den Burg

Vandaag over een week vertrekken we weer voor vier maanden richting Oostenrijk. Vandaag voor de zekerheid toch maar even gecontroleerd of deze site nog wel online stond en dat is gelukkig dus het geval.

Al onze ervaringen en foto's zijn dus te vinden op dit vertrouwde web-adres. We zijn allebei wel benieuwd hoe het aankomende seizoen zal verlopen. We gaan beide bij dezelfde werkgever aan de slag aangezien dat vorig jaar zeer goed bevallen was. Voor de goede orde, ik (Marco) werk bij Skischule Fankhauser in Hippach in het skigebied van Mayrhofen en Margret werkt in de kindercreche in Gerlos, Zillertal Arena. Margret werkt nu niet meer voor Oad in de creche, maar voor Tui (Holland International). Ze heeft haar werkkleding laatst al opgehaald en daarbij haar Nederlandse collega ontmoet.

Alles is dus vertrouwd, maar ik denk dat er genoeg te schrijven blijft op deze site. Zo zijn we heel benieuwd of we nog dezelfde leerlingen / kinderen van vorig jaar krijgen en of we ze dan ook nog herkennen... We hebben vorig jaar vaak afscheid genomen van onze 'klanten' met "Tot volgend jaar" dus dat zal vast gaan gebeuren.

Hier schieten we al aardig op. De tassen zijn al aardig ingepakt en de laatste dingen hier in Nederland worden zo goed als mogelijk afgesloten. Nu beginnen we er allebei ook wel zin in te krijgen.

Jezelf vervelen in het winterse berglandschap in Oostenrijk is al lastig en ons wordt het helemaal onmogelijk gemaakt, want er komen wederom een heleboel familie en bekenden in de buurt op vakantie. Vooral Januari is erg bezet :

Wk 2 - Niels, Marianne, PJ (misschien)
Wk 4+5 - Ruud, Tineke, Max en Mirte
Wk 5+6+ - Cor en Margriet
Wk 6 - Sara Kooijman en Stev
Maart - Edo, Annette, Milou en Pjotr

Misschien komt Marcel Verbeek ook nog in de buurt met zijn reis, daar heb ik nog niets over gehoord...

Zodra we in Oostenrijk zijn, zullen we onze sim-kaarten ook weer wisselen en zijn we dus bereikbaar op de volgende nummers:

Margret 0043 664 3684985
Marco 0043 664 3685052

Tot de volgende berichtgeving,
Tot in Oostenrijk!

• 08 December 2008 - 20:52

Ruud, Tineke, M & M:

Hoi Margret & Marco,
    Het begint al lekker te kriebelen, begrijp ik!
    Super, bij ons ook al een beetje, alleen wij moeten nog even wachten....
    Je staat er goed op met je board!
    Groetjes!

• 08 December 2008 - 20:53

Max Bakker:

Mooie kerstkaart!

• 16 December 2008 - 22:25

Patty:

Jullie zitten waarschijnlijk al op jullie kamer in het mooie Oostenrijk. Leuk om ook deze keer weer jullie te volgen.
    Fijne Feestdagen en een hele fijne wintertijd daar.

• 17 December 2008 - 16:01

Huisbewaarder:

Bedankt voor jullie (ahum Kelly's) kaartje! Erg leuk en Kaj is er erg blij mee!
    Goeie reis gehad? Nou laat ff snel wat horen (lezen).

• 17 December 2008 - 20:19

Ameranda:

margret en marco hoe was de ries op texel gaat alles goed ik vind mij huisje nu wel luek heb er zin in we hebben woensdag schoon gemaakt met ans samen ik lees wel weer wat van jullie

• 18 December 2008 - 17:39

Margriet En Cor:

Hallo Margret en Marco,
    Zijn jullie al een beetje gesetteld? Zit jij weer bij Frau Monica van haus Daum, Marco?
    En hoe gaat het bij margret? Jij zit waarschijnlijk in een ander onderkomen dan vorig jaar.
    Margret is gelijk aan het werk gegaan, als wij het goed begrepen hebben, maar hoe is dat met Marco?
    Wij zijn ook nieuwsgierig of er al voldoende sneeuw ligt, want nog een paar weken en wij komen eraan.
    Met Kelly gaat het prima,iedere middag wandelen met Margriet over de Hoge Berg of lopend om boodschappen naar Den Burg
    Als ik naar Oudeschild ga om 7.00 uur is mevrouw niet van plan om mee naar buiten te gaan.
    Zij vindt het kennelijk nog te donker of te vroeg.
    Wij wensen jullie veel plezier en hel prettige Kerstdagen.
    Margriet en Cor.

• 18 December 2008 - 18:23

Cor:

Sorry,voor de vervelende type fout.
    Het moet natuurlijk HELE PRETTIGE KERSTDAGEN zijn.
    Cor

• 19 December 2008 - 09:11

Alicia Saal :

Beste Margret en Marco,
    Voor de Kabelkrant (en Texel Plaza) belichten wij tijdens kerst Texelaars die in het buitenland kerst vieren. Graag wil ik jullie hier een aantal vragen over stellen hoe jullie kerst gaan vieren en over jullie verblijf in het buitenland. Het zou erg leuk zijn als jullie hier aan mee willen werken.
    Ik wil jullie even het één en ander mailen.
    Kun je mij jullie mailadres geven zodat ik jullie de vragen kan toe sturen?
    Alvast bedankt,
    Alicia Saal
    Redactie Texelse Media
    redactie@texelsemedia.nl

• 19 December 2008 - 23:13

Corry Z.:

Hoi M&M,
    Nou jullie zullen wel weer lekker gesetteld zijn, en alles (1 auto inboedel) zal wel weer z'n plekje hebben. Nu maar wachten op jullie spannende verhalen. Veel plezier!!! Groetjes van Corry